فوتبالیست فلسطینی خطاب به نتانیاهو: ایرانی ها به قدس آزاد خواهند آمد و با تیم ملی فلسطین مسابقه خواهند داد


فوتبالیست فلسطینی خطاب به نتانیاهو: ایرانی ها به قدس آزاد خواهند آمد و با تیم ملی فلسطین مسابقه خواهند داد

 محمود سرسک، بازیکن سابق تیم ملی فلسطین  در صفحه فیسبوکش با قرار دادن عکسی از تیم ملی ایران که ذیل آن پیام مقام معظم رهبری به تیم ملی نیز درج شده بود در پیامی خطاب به نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشت: لازم نیست امیدوار باشی که مسابقه ایران-اسرائیل را در تهران آزاد ببینی زیرا آنها به قدس آزاد خواهند آمد تا با تیم ملی فلسطین مسابقه دهند.   

محمود سرسک، اهل منطقه رفح در نوار غزه است که در سال 2012 پس از اینکه مدتی بازداشت اداری و بدون دادگاهی زندانی شده بود دست به اعتصاب غذا زد. سرسک در آن دوره پس از 96 روز اعتصاب غذا، رژیم صهیونیستی را مجبور کرد وی را آزاد کند. در زمان اعتصاب غذای سرسک بسیاری از حقوقدانان و ورزشکاران اروپایی برای آزادی وی تلاش کردند و سرانجام وی بر صهیونیست ها پیروز شد.

نتانیاهو دو هفته قبل پس از مسابقه تیم ملی ایران و پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه ابراز امیدواری کرده بود روزی تیم رژیم صهیونیستی با تیم ایران در تهران مسابقه دهد که سرسک این پیام خود را در پاسخ به پیام مذکور از نتانیاهو در فیسبوک منتشر کرد. گفتنی است این پیام سرسک تا لحظه تولید این خبر بیش از 110 بار به اشتراک گذاشته شده است و انتظار می رود با حمایت دیگر ورزشکاران نیز روبرو شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.