توهین شدید شاهزاده‌سعودی به ایرانی‌ها/ ترسی نداریم


ترکی الفیصل توهین شدید شاهزاده‌سعودی به ایرانی‌ها/ ترسی نداریم

 سفارت عربستان در فرانسه بخش هایی از گفتگوی مطبوعاتی روزنامه «لوموند» با «ترکی الفیصل» شاهزاده سعودی و رییس پیشین دستگاه اطلاعاتی عربستان را منتشر کرد.

  ترکی الفیصل اخیرا با «لوموند» گفتگو داشت و تنها بخشی از این گفتگو منتشر شد و امروز بخش مهم آن با موضوع ایران توسط رسانه های سعودی منتشر شده است.

 به  گزارش روزنامه الکترونیکی «سبق» عربستان، ترکی الفیصل طی ادعایی به «لوموند» گفت: «ایرانی ها از تروریست های «داعش» در سوریه حمایت می کنند که عربستان را تهدید کردند و به اشغال مکه و مدینه تاکید داشتند. آنها دشمنان واقعی ما هستند.»

  ترکی الفیصل در ادامه به توهین به ایرانی ها پرداخت و گفت: «اراذل و اوباشی که سفارت آمریکا در تهران را در دهه هشتاد آتش زدند همان ایرانی هایی هستند که امروز به سفارت عربستان در تهران حمله کردند و آنجا را به آتش کشاندند. واجب است ایرانی ها از ما عذرخواهی کنند.»

  الفیصل در ادامه ادعا کرد: «خواه رییس جمهور ایران میانه رو باشد یا تندرو مسئله دخالت ایران و گروه های وابسته به آن در کشورهای عربی همواره ادامه خواهد داشت. ما از برنامه هسته ای ایران ترسی نداریم و ایران ببر کاغذی بیش نیست که از گروه هایی در عراق، سوریه و حجاز شکل گرفته که حتی ترور امیر کویت را هم طراحی کرده بودند.»

 

نظرات 1 + ارسال نظر
S....R جمعه 16 بهمن 1394 ساعت 16:04 http://lovee.yao.cl

وبتون خیلی عالیه اگه روش کار کنین پربازدید میشه
از ته دل خوشحال میشم به منم سر بزنید
6516

شما خیلی لطف دارید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.